En trött mamma

Det är skönt att Millie är frisk nu. Men nu har hon en galen gnällperiod. Jag håller på att bli tokig vissa stunder. Fattar inte hur jag skulle orka utan Linus som är hemma så pass mycket just nu, de är jag tacksam över. Men hon tröttar ut mig något enormt. Det gör mig jätteledsen för jag vill njuta av henne inte vara trött och arg men de blir lätt så när man måste gå runt och bära på Millie som ändå aldrig är nöjd och bara skriker i mitt öra. :(
Men jag gör mitt bästa och hoppas verkligen hon ska lugna ner sig snart...

Idag fick pappa rycka ut och jobba lite. När han kom hem sen tog vi en liten pulkapromenad.

Sen tog Millie och pappa en lång sovvila på två timmar. Den här gången med en älskad mask i ena handen och hennes nya favorit, Musse pigg :)

När sömntutorna vaknade åt vi lördagsmysmat, minipizzor och tog varsin öl :)
sen tog jag och Millie ett bad och så har vi försökt hålla Millie glad och nöjd så gott det går.
Hon var fortfarande vaken när melodifestivalen började. Och hon är så tokig för hon kan sitta och gnälltjura men så fort hon hörde att de aploderade på tvn så var hon också tvungen att klappa händerna, sötungen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0