Feber

Stackars skruttan som var helt utslagen igår. Ville bara ligga på oss och gosa (ovanligt för henne att sitta still så pass mycket) mysigt för oss :)
På eftermiddagen efter att hon knappt ätit och sen grät och hostade tills hon kräktes fick hon alvedon, termometern hade visat 39,9. Stackars lilla gumman.
Farmor var här och gosade lite på kvällen också.

Idag har vi haft bakdag. Vi har bakat kladdkakemuffins som blev mer som chokladmuffins, chocolate chip cookies som blev jättegoda och några kakor till millie som hon ska få smaka, syltgrottor fast med fruktpuré och lite mindre socker i :) får se vad hon tycker...

När hon vaknade idag var hon på mycket bättre humör och orkade mer. Hon var inte lika varm som igår, men sen efter lunch blev hon hängig igen och varmare :( nu sover hon och så får vi se hur kvällen blir.


Kommentarer
Farmor

Mums! Vad kakorna ser goda ut, ni är verkligen bättre på att baka än mig och farfar :) Hoppas att Millie mår lite bättre idag.

2013-02-07 @ 06:26:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0