Frisk

Nu tror jag att Millie är frisk. Hon har ju varit lite trött och gnällig fortfarande men nu leker hon och röjer runt. Hon äter bättre igen och vill inte alls mysa som innan. Men nu har hon börjat med nåt nytt, nu kan hon nämligen bli arg! Hon kan sitta och gråta över nåt när hon blir arg men nu är hon så tokig att hon har börjat slå med handen och kasta iväg saker när hon är sådär arg. Tokiga unge! Jag skrattar lite i smyg för hon ser så söt och arg ut när man försöker ge nappen och hon bara kastar iväg den!
När hon gråter ibland har hon också börjat med att luta huvudet bak så hon tittar rakt upp samtidigt som hon gråter, ni förstår ju hur dramatisk det ser ut. En riktig dramaqueen som nu har lärt sig visa känslorna på annat sätt :)

Idag har jag och Millie hunnit bråka också. Hon bara skrek och skrek när hon skulle sova middag. Hon skrek i mina armar och vad jag än gjorde så skrek hon och vägrade sova. Jag själv höll på att bli galen och jag blir jätteledsen av att höra henne gråta så och av att jag blir arg på det där söta lilla ansiktet. Så hon fick vara vaken en stund till men var jättegrinig och trött, efter en stund la jag henne och då somnade hon.

Annars har vi inte gjort så mycket, matat änderna och åkte på en tur och köpte lite mat bara för att komma ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0