Grattis Millie 1år!!!


Tack alla som var med och förgyllde denna dag! Jag är så glad och lycklig över att Millie får ha så fantastiska människor runt om sig!

Efter en ganska jobbig natt (då Millie har blivit så nattgasig) så var det ändå upp och hoppa strax efter sju. Vi sjöng för Millie, gick upp och åt frukost och hetsade iväg till mormor och morfar för att förbered allt inför kalaset. När gästerna började komma vid tolv var vi ännu inte klara med allt, men det fick gå bra ändå :)

Vi åt god smörgåstårta som Morfar hade gjort och en god tårta som jag och morfar gjort tillsammans. Den såg lite ful och hemmagjord ut haha men den var ändå söt och mycket god!

Millie fick jättefina presenter, en gåbil, en trehjuling, kläder, böcker, astrid lindgren filmer, instrument, leksaker mm. Tack alla för de fina sakerna!!

När kalaset började ta slut åkte Millie och pappa hem och jag stannade kvar och städade. Sen när jag kom hem fick jag reda på att Millie hade sovit ganska lite, båda gångerna idag. Hon som i vanliga fall sover ganska bra... Men det är nåhot konstig med hene som pågår just nu. Förutom allt gnäll så äter hon sämre och sover konstigare. Hon skriker på natten ibland och verkar ha magknip, pruttar jättemycket och gråter, stackaren.
Vi hade ändå en jättemysig kväll. Pappa och millie badade, sen sjöng vi och lekte massor innan Millie skulle lägga sig.

Det har varit jättekul att firat Millies ettårsdag men all familj och vänner. Trots en tjurig Millie ibland var det roligt!
Helt otroligt att ett helt år har gått sen hon kom upp på mitt bröst för första gången och jag inte kunde fatta att hon var här! Nu har hon varit hos oss ett år och det kan ibland fortfarande kännas overkligt.
Ett år fullt med kärlek, skratt och gråt, känslor som flyger hit och dit, äventyr och nya erfarenheter. Jag kan fortfarande känna mig helt hjälplös när jag inte ver varför hon gråter som en tok men är ändå en trygg mamma som känner denna vildungen ganska bra, men varje dag händer det något nytt och jag fortsätter att lära mig nya saker om föräldrarskap.


Kommentarer
Jacqueline

Tack för att vi fick komma underbara ni <3 vad tokigt att Millie är så gasig oså på natten?! Stackars <3
Hoppas det blir bra snart..
Kramar

2013-02-03 @ 22:45:18
Jacqueline

Tack för att vi fick komma underbara ni <3 vad tokigt att Millie är så gasig oså på natten?! Stackars <3
Hoppas det blir bra snart..
Kramar

2013-02-03 @ 22:45:18
Jacqueline

Tack för att vi fick komma underbara ni <3 vad tokigt att Millie är så gasig oså på natten?! Stackars <3
Hoppas det blir bra snart..
Kramar

2013-02-03 @ 22:45:18
Jacqueline

Tack för att vi fick komma underbara ni <3 vad tokigt att Millie är så gasig oså på natten?! Stackars <3
Hoppas det blir bra snart..
Kramar

2013-02-03 @ 22:45:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0