Gyros

Idag har vi alla träffat våra vänner Lovine, Jacqueline och Micke igen efter en lång tid eftersom de har varit sjuka, men nu går det vara slut på det tycker vi! Vi åkte till stinsen och lunchade. Där åt både jag och Linus gyros för första gången. Jag tyckte de var ganska gott, Linus var inte lika impad :)
En liten lekhörna som de har där

Millie somnade på vägen hem så hon fick fortsätta sova i vagnen ute på balkongen, jag och Linus gick och la oss i sängen och sov också, åh vad härligt det var!
När vi vaknade gick vi hem til farmor och lämnade Millie där för farmor skulle bjuda Millie på middag.
Jag och Linus promenerade hand i hand till centrum och handla bröd sen hem. Haha inte så ofta vi spatserar ensamma och håller varandra i handen, mysigt!

Sen kom Millie hem tillsammans med farmor, hon hade inte ätit så mycket mat men älskat färska hallon! Hon hade bajsat ner sig och fått en dusch då :) här hemma fortsatte hon bajsa och rapa äggrapar så nu är de konstigt med magen. Hon var lite det igår kväll också och har varit så förr, ibland får jag för mig att det är ägg (som hon just åt igår och idag) ibland vaknar hon och gråter och vrider på sig och pruttar. Vi får hoppas att hon inte kräks inatt eller fortsätter att må dåligt.

Sötnos som bara pillar på skorna när de kommer på fötterna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0