Hängig

Idag efter lunch gick vi ut på en promenad till glasinsamlingen och slängde massa glasburkar vi hade samlat på oss här hemma. Millie gillar inte att sitta i vagnen längre vilket är ganska jobbigt då man får gå med en gråtande unge.
Vi gick förbi och tittade på änderna och sen stannade vi på gården och lekte lite på marken :)

Sen har resten av dagen varit lika gnällig och klängig som de andra dagarna. På kvällen efter hennes vila så har hon varit jättegosig och kramig och verkade fortfarande så trött.
br />Jag tyckte hon kändes varm som jag tyckt ibland men idag tog vi tempern och hon hade 38,6. Ojdå. Det kanske förklarar varför hon varit så grinig idag men samtidigt så kramig. Men hon kan ju inte haft feber i flera dagar utan att vi märkt det??!? Eller kan hon ha haft det?
Hon har ju varit så gnällig i flera dagar, sovit sämre, ätit men sååå mycket gnäll, magbesvär och jättegrinig, så vi har ju trott att det kanske är tänder, utvevklingsspurt eller nånting fel! Men kan hon ha haft feber utan att vi har fattat?? Usch, hoppas hon inte har en såndär jobbig natt.


Kommentarer
Anonym

Aldrig utan sin mask :)

2013-02-04 @ 21:03:17
mormor

Besitos a mi gordita preciosa, que se recupere pronto. Krya på dig!!!!

2013-02-06 @ 11:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0