Internationella pannkaksdagen

Haha helt otroligt vad det finns märkliga dagar. Inte nog med att det är fettisdagen idag är det även den internationella pannkaksdagen! Så självklart stekte jag pannkakor till middag, jag bara ääälskar pannkakor :)

Idag har jag och Millie varit på öppnaförskolan. De var flera månader sedan sist! Jag har saknat att vara där. Vi lekte och sjöng. Millie kände knappt igen sig. Hon hade roligt men jag fick inte gå iväg för då pep hon. När hon står här ser hon så stadig ut men jag tror de dröjer flera månader tills hon går för hon är så ostadig när hon väl går.

Tycker hon har blivit lite mesig på sistonde :) jättemammig och pappig, vissa får knappt titta på henne för då gråter hon, hon har lixom backat ett litet steg i utvecklingen sen hon var sjuk, står inte själv, äter sämre, vill inte sova själv. Ja, lite knasiga saker.

När vi var klara på öppnis mötte pappa oss i centrum så handlade vi lite och gick hem och stekte pankisar.
På kvällen kom farmor hit och gosade med en tröttMillie innan hon skulle sova.
Nu ska vi gå och lägga oss och stackars pappa måste upp om två timmar och jobba, men det är bra att han sover lite annars blir jag så orolig om han ska jobba så mycket utan sömn.
Sov gott!


Kommentarer
Jacqueline

Sötnos <3
Vad håret börjar komma :)))

2013-02-12 @ 23:54:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0