kalas

Idag har vi varit på Lovines 1års kalas! Oj så mycket gott vi har fikat! Det fanns massor, och Millie satt som en galning och tog från pappas tallrik och smaskade på alla goda saker! En riktig bulltjej :)

Sen svängde vi förbi och lekte lite hos farmor innan vi kom hem och tog eftermiddagsvila.
På kvällen sen tog vi en tur till ica för smöret var slut, vi köpte med oss kebab hem till middag, det var gottis!
Millie och pappa tog ett bad och sen fick Millie vara uppe lite längre och titta på melodifestivalen :)

Millie har blivit mer harmonisk nu, det är underbart! Hon gnäller inte alls lika mycket, tyvärr fortfarande lite rädd för vissa människor och gråter. Men inte bara onödigt gnäll, lugnare, gladare och gosigare. Nu är det mycket roligare igen att vara med henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0