Kanske vår snart

De senaste dagarna har solen lyst jättehärligt och hoppet om att en vår ska komma snart tänds. Men idag var det ganska tråkigt väder men det sägs att det ska bli varmare... Hoppas!!

Idag har vi tagit det ganska lugnt, pappa känner sig ganska förkyld så vi hoppas inte han blir sämre. Vi tog en promenad till centrum för att shoppa på apoteket till pappa, nässpray, halstabletter osv.
Sen var vi bara hemma.
Till middag gjorde jag en tonfisksås med spagetti till mig och millie eftersom pappa inte äter tonfisk fick han skinksås. Millie verkade tycka om tonfisksåsen så nu kan jag äntligen laga sån ibland till oss! Men hon var lyckligare att få äta ärtor en och en, hon är så söt när hon stoppar i munnen och tuggar så fint, nu måste hon bara lära sig att äta med bestick men hon struntar helt och hållet i sin sked, ska bara äta med handen :)

På kvällen gick pappa hem till farbror Charlie och lekte och jag och Millie fick sällskap av mormor och morfar. Vi hade mysigt, fikade och sjöng innan det var läggdags för skruttan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0