måndag

Igår söndag var jag och Millie hos mormor och morfar på söndagslunch. Millie lekte med sina kusiner. Hon och Isabelle tog fram mormors alla halsband och hade riktigt kalas med de!

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. När pappa kom hem från jobbet blev självkkart Millie överlycklig! Hon är så van att ha honom hemma mycket, så underbart. Men sen när han gick ikväll för att jobba igen så står hon så glatt och vinkar hejdå i dörren! Haha.
Pappa lagade spagetti med köttfärsås som Millie älskade!

Vad fint bordet ser ut om man jämför mot slutet av måltiden, golvet är värre! efter middagen gick vi ut och handla mjölk, Pappa åkte och jobba, Millie och sov och jag lite egentid i soffan :).

Mysiga familjen :)


Kommentarer
mami

Qué foto mas linda Chichi!

2013-02-22 @ 09:14:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0