öppnis

Idag har jag och Millie varit på öppna förskolan. Det var mysigt, vi lekte och sjöng massor. Millie är så söt när hon kan vissa sånger med rörelser, då åker händerna upp i luften och hon viftar för fullt :) imse vimse spindel och krokodilen är några av favoriterna.

Sen kom vi hem, Millie sov sin eftermiddagsvila och när hon vaknade sen åt vi middag. Sen kom farmor hit. Millie pratar massor med henne (fortfarande sitt eget språk som ingen förstår, men pratar!) och hon gosar och showar sig för farmor och oss. Toktjejen!
Sen tog vi en promenad till ica, idag igen för nu var Millies välling slut. Såhär blir det i slutet av månaden när vi inte har hunnit storhandla ännu..


Kommentarer
mormor.

Va a llegar a ser una famosa artista mi "gollita" rica.

2013-02-22 @ 09:02:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0