Saknade gungan

Natten gick sådär... Konstigt nog hade Millie svårt att somna om när hon vaknade vid halv ett. Jag fick gå upp och ner flera gånger och kl två somnade hon tillsist. Sen vaknade hon igen vid fem, tjurig och trött fortfarande så då la jag över henne i vår säng och efter en timma och lite amning somnade hon om igen till ungefär tjugo i åtta.
Men vi bestämde att vi skulle försöka igen med bara en vila eftersom hon ändå vaknat så sent.

Pappa fick åka och jobba tidigt så han missade de nygräddade bröden. Men jag vart jättenöjd, de var goda och det tyckte Millie också :)

Sen gick jag och millie ut på gården och gungade. Det var jättelängesen! I höstas sist sen blev det vinter. Men lite snö behöver ju inte hindra henne från att gunga ;) jag tog på henne en galonoverall så då gjorde det inget. Men det är klart det blir lite kallt så en liten stund räckte. Efter hon gungat fick hon sitta i snön och känna lite, men vantarna åkte bara av så hon blev så kall och då gick vi hem.

Pappa kom hem och då åt han lite "frukost" och Millie åt lunch.
Vid tio i tolv la jag henne och hon sov till kvart över två. Perfekt!

När hon vaknade fick hon kiwi till mellanmål och sen tog vi en promenad till centrum och bytte storlek på ett par byxor till henne.
Vi gick förbi och tittade till änderna innan vi kom hem och började laga middag.
Jag gjorde pannbiffar med potatis och massa tzatsiki :) Gott! Millie åt inte så mycket :(
Sen lekte vi alla, jag och Millie badade och nyss strax efer sju så la vi henne. Hoppas hon sover bättre inatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0