SovMillie

Igår gick vi till centrum och shoppade lite kläder till Millie. Efter det gick vi hem till farmor, farfar och farbror Charlie och tog en fika.
På eftermiddagen kom mormor hit och umgicks en liten stund.

På natten fick pappa åka ut och jobba och så kom han hem vid tolv idag. Jag och Millie tog en liten promenad och sen har vi bara varit hemma.

Sedan Millie blev frisk så har hennes sovvanor ändrats. Hon sover jättemycket på dagen, två timmar gånger två vilor. Och sen ungefär mellan 20-7 på natten. Men nu har hon också börjat med att hon plötsligt inte vill sova i sin säng sådär vid två-fyra tiden på natten. Man kan få vara uppe i timmar för att försöka söva om henne men hon skriker och vägrar. Så hon får slappna av i vår famn och sen kan man lägga henne i vår säng och där kan hon sova. Tokunge, jag vill verkligen inte ha henne i våran säng för jag sover sämre och vill inte vänja henne vid det. Men det får gå just nu för jag orkar inte ta den fighten nu... Känns som om hon går igenom en liten separationsångestperiod sen kanske det går bättre. Men jag tyvker att det är konstigt att hon sover så mycket på dagen.

Hon hade lite problemlösning när hon ville ha med sig sina tre favoritmaskar men bara har två händer. Men hon lyckades ta två i en hand och när hon tappade ena så tröck hon masken ner mot golvet med den andra masken så de klämdes ihop och hon fick ihop handen runt dem.


Kommentarer
Farmor

Gosunge!!!! Längtar efter dig, puss från mig

2013-02-12 @ 07:21:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0