underhålla

Millie har under den sensate tiden blivit en mycket grinig unge. Man måste underhålla henne hela tiden för att hon ska vara nöjd, och det är ju också svårt. Det är jättejobbigt när hon sätter igång och skriker som en galning. Men sen när hon bryter ihop i ett bubblande skratt så smälter hjärtat igen. Underbaragnällunge <3

Igår åkte vi till barnens hus med mormor där Mllie fick sin första ettårspresent! Vi valde ut en ny bilbarnstol som mormor och morfar betalade. Det blev en britax-max way. Idag invigde vi den och Millie verkade rätt nöjd :)

Idag frågade kusinerna om Millie och vi ville följa med till lek&bus. Vi var påväg dit när de sa att det var propfullt, med tanken på att barnen blir ganska vilda och springer överallt där så tänkte vi att vår lilla krypmillie bara skulle bli överkörd där. Så vi struntade i det och så åkte vi och handlade läsk och chips till kvällens melodifestival :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0