Bok?

Idag har jag och Millie varit hemma, vi bakade en smulpaj för en gammal vän till mig som jag umgicks mycket med under gymnasietiden kom och hälsade på. Hon ska ha en barn i maj så fick med sig lite av Millies gamla kläder. Det är bra att en annan liten bebis får använda de kläderna också.

När pappa kom hem åt vi middag och sen tog vi en tur till ica maxi och köpte blöjor.

Nu har jag precis kommit in från en härlig promenad med Camilla och hennes hund Quattro. Det känndes tungt att ta sig ut men det var tur att vi gjorde det för det var faktiskt skönt även fast jag kom hem med blöta och kalla tår :)

Millie har alltid tyckt om böcker men jag har aldrig kunnat ha de framme, för de med blad river hon sönder och de i kartong äter hon upp. Nu gör vi ett nytt försök, och de verkar inte gå in i munnen lika snabbt, hoppas det funkar! Idag köpte jag en ny lite större i hårdpapp till henne som jag ska ta fram imorgon och se om hon vill lyssna lite och bläddra i :)


Kommentarer
Farmor

Jag hoppas så klart att Millie kommer att äääälska böcker lika mycket som jag gör :)
Vad härligt med långpromenad med en hund, det längtar jag efter, om ni går ut idag så kan jag tala om att det är halt!!!!! Iallafall nu när jag varit ute. Ha så kul i kväll, vi gosar med Linus och Millie när du är borta!

2013-01-09 @ 05:59:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0