Fiskbulletisdag

idag började vi dagen med att följa med pappa som skulle åka och köpa nåt till jobbet i kungsängen. Millie sov i bilen så vi åkte dit och sen efter det var tanken att vi skulle till lek och bus med våra vänner Lovine, Jacque och Micke. Men pappa fick dra ut och jobba eftersom det började snöa mycket. Så det blev inte lek och bus utan jag och Millie åkte hem och pappa ut och jobba.

Jag och Millie var bara hemma sen, vi orkade inte gå ut när det blåste och snöade så mycket så vi var hemma och lekte och övade på att stå :)


Sen på kvällen var Millie bjuden hem till farmor på fiskbullemiddag! Jag fick en bild skickad på mobilen som visar att Millie verkade tycka om maten :)


Linus tog en paus från jobbet, kom och hämtade upp mig så åkte vi till "schneiders" där vi åt midddag, jag tog en god salladsmacka!
Sen åkte vi hem och hämtade upp Millie. Hon hade haft roligt med farmor och farbror Charlie, ätit, lekt och fikat. Vi tog med oss henne hem och tog ett bad men den där fisklukten verkar inte vilja försvinna helt...

Snart ska Linus ut och jobba mer så blir jag kvar själv här framgör tvn, hehe kanske går och lägger mig tidigt :)


Kommentarer
Jacqueline

Ååå vad gott med fiskbullar!! Duktiga Millie <3

2013-01-15 @ 21:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0