flera dagar

har gått utan att jag har bloggat, dåliga jag! Nu ska jag försöka komma ihåg vad vi har gjort...

I fredags åkte vi till stinsen och shoppade lite strumpbyxor och strumpor till Millie :) jag och Linus letade efter Millie ettårspresent men hittade den inte.

På lördagen gjorde vi inte så mycket. Tog en liten promenad på dagen. På efermiddagen ramlade Millie och slog i framtanden så det blödde lite men det jobbigaste var att hon grät så sorgset stackarn. Sen gick hon och Pappa upp till farmor och farfar och hälsade på deras nya hund som de kom hem med igår.
Jag fixade iordning mig i lugn och ro och gick sen ut på en trevlig middag för Jacque som fyllde år. Jag kännde inte många där men hade jätteroligt ändå med ett gäng glada brudar! Vi åt gott och skrattade massor! Kvällen fortsatte hemma hos Jacque. Där spelade vi spel och hade roligt! Klockan två kom jag hem och la mig! Och efter fyra timmar var det morgon och Millie ville upp.... Usch! Haha

Linus fick sova kvar en stund och jag låg på golvet och Millie tittade på tv och lekte lite. Så fort Linus kom ut till oss så slappnade jag av och somnade på en gång, fortfarande kvar på golvet!
Sen vid tio när millie sov sin vila sov jag en och en halvtimme till, det var skööönt!

Sen har vi varit på söndagslunch hemma hos mormor och morfar. Och så har vi hälsat på den nya hunden hos farmor ikväll. Det var en söt liten rackare! Millie var lite nervös för den ibland och andra gånger stoppade hon in fingrarna i munnen så hon skulle slicka på dem.

Ja, det har vi gjort i helgen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0