GrinMillie

Idag kom pappa hem från jobbet efter vi hade gått upp. Så vi åt frukost tillsammans och sen gick han och la sig.
Jag och Millie har varit hemma och jag har försökt underhålla henne så gott det går för hon har varit otroligt gnällig. Usch vad jobbigt det har varit :( trots att hon har grinat och skrikit massor har pappa kunnat sova som en stock, skönt för honom!
Milie är lite rolig för mitt i allt gnäll så kan hon på en sekund spotta ut nappen och börja prata hejvilt eller le mot mig som om hon var världens gladaste unge, riktiga humörsvängningar!

När Millie vaknade från sin sista vila vid halv fyra väckte vi pappa också. Jag lagade lite middag och sen gick vi på promenad till coop.
Millie fortsatte att gnälla resten av kvällen, trött i skallen är jag i alla fall!


Kommentarer
Farmor

Men då, varför så grinig Millie-Gos? Kanske ska du säga till mamma och pappa att du vill åka på utflykt idag, varför inte en tur till Solna och komma och sprida glädje på farmors jobb, JA vad kul det hade varit!!! Om inte så kommer jag ner och leker i morgon då mamma och pappa ska åka och handla.Puss från farmor!

2013-01-17 @ 07:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0