Idag

Idag har vi varit hemma och lekt massor! Vi provade ta fram xzylofonen som Millie fick i julklapp ovh nu fattafe hon att man skulle slå med pinnarna så att det skulle låta men pinnarna åkte ändå in i munnen några gånger!


Sen promenerade vi hem till moster Vali där vi hade avskedslunch för Mats och Kusinen Daniel som flyttar till London nästa vecka.
Det känns lite konstigt att Daniel som jag har träffat varje vecka säkert i snart sjutton år ska flytta i ett år. Men han kommer hem och hälsar på och en sjuttonåring i London får det nog inte så tråkigt :) Lycka till och ha det så bra!!

Sen på kvällen gick vi hem därifrån, Millie kom hem och åt middag och satt med en mango i handen efter maten som hon smaskade i sig så lycklig! Farmor och farbrorCharlie kom hit och lekte, Millie dansade och visade hur hon kan klättra upp i soffan och stå upp själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0