Igår

Igår var vi hos farmor på fika. Där var även gammelfastrar och pappas kusiner. Millie hade roligt och ville väldigt gärna leka med de fast 2åriga Hailie (vet inte riktigt hur hon stavas) ville inte gärna dela med sig av sin mamma och storebror som var väldigt förtjust i millie och hon i honom :)
Vi hade trevligt och fikade massor, Millie också!

På kvällen fick vi för oss att åka till Ikea. Vi åt middag, även Millie åt ikea mat första gången! Köttbullar och mos (hon fick bara i sig två köttbullar men var ganska glad över att få hålla själv) Och så köpte vi lådor till hennes rum så leksakerna har en bättre plats!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0