In till stan

imorse gick vi upp, åt frukost, fixade till oss och åkte in till stan. Vi gick till min kära Kalikå affär för jag ville köpa en fin klännign till Millie men tydligen har de för tillfället slutat tillverkat i större storlekar :(
Millie fick istället en ny liten mask, men det märktes att den inte alls var lika speciell som de andra två...

Millie fick vara storatjejen när vi vände vagnen utåt en stund i stan. Hon har jättesvårt att sitta nöjd i vagnen längre stunder, hon vill bara vända sig om, så vi prövade att vända vagnen utåt och det gick väl lite bättre (även fast jag inte tycker att hon ska sitta utåt så provade vi för att ha en nöjdare bebis )

Vi spatserade lite och sen gick vi till åhlens för att äta lunch. Millie bajsade ner sig när vi satt och åt så vi fick byta alla kläder i ett familjerum de hade där. Tokunge!

Sen åkte vi hem men en gnällig Millie på tåget och igen sa Linus aldrig mera stan (men ändå följer han med ibland) haha :)

Millie tittar mycket på Disney junior och har vissa program som hon tycker om, bla musse pigg. Och här om dagen fick Millie en musse av pappa och hon tycker om den jättemycket. Hon är jättesöt och kramar honom massor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0