Juste nu är Millie 11 månader!

Haha glömde säga något igår om elvamånadersdagen,

Idag gick jag och Millie till centrum för att mötta upp och luncha med mormor. Vi åt god thaimat och tittade i affärer. Sen kom även kusinerna dit och morfar så då satt vi och fikade lite. Sen sov Millie i vagnen och när hon vaknade gick vi hem till Farmor och farfar och farbror Charlie där vi åt middag från Max :)
Vi lekte runt hos de innan vi gick hem och la Millie för natten.

Här är Millie som brukar hälsa på Buddha som farmor har


Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Grattis till lilla Millie på 11 månadersdagen i efterskott, vi missade det!

2013-01-04 @ 23:57:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0