kallt, kallt, kallt

Igår hade vi lekdag! Millie och Lovine fick med sig sina föräldrar till lek och bus landet! Wieee, vi klättrade, hoppade och simmade i bollhavet. Vi lunchade där tillsammans och hade en rolig dag.


På eftermiddagen var farmor så snäll och kom hit och tog hand om Millie så att vi kunde åka och storhandla snabbt utan Millie, det blir så mycket lättare då.
Sen på kvällen så var jag hemma hos Camilla. Vi åt massa fredagsmys och snackade, även Josse tittade förbi och tiden gick utan att jag hann märka så kl 1 kom jag hem och la mig! Längesen jag var uppe så sent. Men det får de vara värt när man har trevligt!

Idag är det kallare än någonsin! Upp till -20 har det nog varit.
Vi tog en snabb promenad till Ica och det var verkligen fruktansvärt kallt. Men när vi kom in så var Millie varm så hon sitter och har det skönt i vagnen, förutom kalla kinder!
Sen har vi hållt oss inne och myst, vi åt hemlagad plankstek :) och det har varit mycket gnäll på Millie till och från :(
Nu sover hon och det känns skönt att få vila skallen då jag blir så utmattad av att höra henne gnälla hela tiden.
Vi har provat att köra runt Millies stora nallar :)


Kommentarer
Nadia

Söta och gulliga Millie så stor du har blivit.
Me encanta leer tus berättelser Chichi y ver las fotos. Gracias por un rolig y spännande blogg. Besitos

2013-01-25 @ 08:39:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0