Ledig pappa

Vad glad Millie har varit de senaste veckorna. Jag tror mycket beror på att hon har fått vara mycket tillsammans med både mamma och pappa nu när pappa har varit ledig mycket. Det är verkligen såååå mysigt när vi får vara hela familjen hela dagarna långa!

Igår åkte vi och spatserade lite i täby centrum. Vi började köpa lite saker till Millies ettårskalas som det inte är så långt kvar till :)

På kvällen kom farmor hit och lekte.

Idag skulle vi ha en hemma dag men vi gick ändå en sväng till centrum där vi köpte mera till kalaset :D ååh det är så roligt att planera inför ett litet kalas! Det är det jag mest går runt och tänker på just nu!
Millie sover tokigt men gott!


Kommentarer
mormor

Cosita hermosa como muestra sus dientes!Si parece una muñeca durmiendo mi princesita hermosa! pero despierta es un "mosntruito"!!!!!!!!!!

2013-01-07 @ 20:53:25
mormor

papá chocho!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-01-07 @ 20:54:06
mormor.

La foto en que está durmiendo ponla por favor en Fb. ya? si parece una "pelona" (así les dicen a las muñecas de goma peladitas en Chile). Besitos.

2013-01-07 @ 20:56:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0