Lek och bus

Idag åkte vi till Lek och bus. Millie hann knappt sova innan vi kom in i leklandet och hon satte sig upp i vagnen som om hon ville upp och leka på en gång. Där var redan kusinerna Isabelle, Fernando och Amanda med morfar och mormor. Det var ganska mycket folk men Millie har verkligen haft kul. Det roligaste var nog att hoppa i hoppborgen tillsammans med någon, hon flög upp och ner och skrek av förtjustning!
Vi lunchade lekte lite till och åkte hem sen när det började bli dags för vila. Hon sov gott efter det!

När hon vaknade sen åt vi middag och gick en promenad till centrum för att köpa lite lördagsgodis :)
Jag och Linus har precis kollat på film men nu ska jag nog gå och lägga mig, god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0