Masken höll på att dö!!

Idag har vi varit hemma större delar av dagen. Millie och pappa hade gått ut i regnet och köpt mjölk kl sju imorse när jag fortfarande sov :)
Som vanligt har Millie haft riktigt griniga stunder och andra skrattande och busande stunder.

På eftermiddagen fick Millie gå hem till farmor på laxmiddag, det tyckte hon var mums!
Jag och Linus åkte och handlade det sista till kalaset :)
Sen gick vi också till farmor och farfar och fick godfika med olika kakor som de hade bakat!
Efter fickat gick vi hem och när vi kom in här hemma märker vi att den randiga masken var borta, och Millie höll i den på vägen hem! Jag fick nästan lite panik och Linus fick springa ut och leta. Jag och Millie hoppade i badet och sen kom pappa hem med en blöt och lerig mask. Haha vi skrattade och tyckte synd om masken som nästan höll på att dö, nu ligger han i respirator (på tork) så får vi se hur han mår imorgon :)

Millie verkligen älskar sina maskar, hon ska tillochmed sova med de ibland!


Kommentarer
Linus

Läget är stabilt. Kikar till masken imorgon igen. Kanske att vi väcker honom då.

Svar: Japp imorse när jag och Millie tittade till honom kopplade vi bort respiratorn då han mådde mycket bättre. Men han har en lång återhämtning framför sig.
Michelle

2013-01-30 @ 23:25:08
Farmor

Åh vilken tur att masken har kryat på sig! Vad skulle ni annars gjort? Mina och Charlies "goofisar" var ju inte lika roliga :)

2013-01-31 @ 10:56:16
Helena

Oj, hur ska masken överleva på förskolan i höst? Så liten kommer nog att försvinna ibland...! Kanske Mille har bytt gosedjur då. Söt bild där hon har en i varje hand <3

Svar: Haha ja vi får se vilken som är favoriten då! :)
Michelle

2013-02-01 @ 23:26:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0