mera kallt

oj oj oj vilka kalla dagar vi har just nu. Lyckliga ni i chile som har picnic nu i solen ;)

Igår var vi mest hemma. På kvällen var Millie hemma hos farmor på fiskbullemiddag och jag och Linus passade på att storstäda här hemma.

Idag har vi också hållt oss hemma mycket. Vi tog en liten promenad på förmiddagen men fy vad kallt det var.
På eftermiddagen kom mosterCami hit. Jag lagade lite "nyttiga" bananpankakor för första gången, det blev helt okej men jag gillar vanliga bättre :)
Sen gick jag och Cami till centrum och tittade lite, och Millie och pappa hade gått till farmor där Millie hade fått nya nappar av henne. Den här gången står det Vild-Millie på de!
Haha nu sover lilla vildmillie och Linus har åkt och jobbat. En ensam kväll har jag :(


Kommentarer
Nadia

Hahaaa vilken rolig bild. Det ser ut som att Millie blir ertappad. Besitos...

2013-01-25 @ 08:33:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0