Mera lek!

Idag har vi varit på lek&bus igen med våra vänner Lovine, Jacque och Micke. Vi får passa på och gå nu innan tjejerna fyller ett och det fortfarande är gratis ;)

Sen har jag haft trevligkväll ikväll :) jag har varit hemma hos Helena och träffat mina bästa kollegor. Åh vad mycket prat och skratt det blir. Lika roligt varje gång!

Nu har Millies sjätte tand börjat tittat fram! Tror det är därför det har varit mycket gnäll på henne i perioder. Hoppas det börjar lugna ner sig för ibland blir man lite galen när hon är på sånt himla tjurhumör!


Kommentarer
Nadia

Hon ser så liten ut i den stora trehjulingen, men ack så stolt!

2013-01-25 @ 08:34:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0