Mycket händer

Under dessa dagar känns det som om mycket hänt med Millie. Hon börjar bli större och det märks.
Hon är ju vår glada, allvarliga, galna, griniga, skrikiga, vilda, gosiga, söta, tjuriga, knäppa och underbaraste bebis! Allt det här hinner hon med under en dag. Säkert under några timmar! Det är ju helt galet hur hennes humör kan skifta, tokiga unge!

Hon har börjat dansa mycket, när vi sjunger vissa visor vet hon vilka rörelser som ska vara till sången. Hon bubblar sitt egna lilla språk, hon skriker med en sån kraft när hon får för sig att bli arg, hon förstår några ord, hon klättrar upp för soffan hela tiden. Hon packar sin gåvagn med leksaker, har sina favorit leksaker. Ja, massor med mer som jag inte kommer på nu :)
Vissa stunder vill man krama och pussa henne och man vill att hon alltid ska vara så underbar och andra stunder undrar man varför hon inte finns med öppet köp. Ojojoj vad dessa älskade ungar får oss att känna, att man kan bli så galen på någon man älskar så oändligt. <3

Idag har vi varit och lekt på lek&bus tillsammans med våra vänner. Det var roligt som vanligt där :) Millie ställde sig upp själv i bollhavet med hjälp av bollarna.

På kvällen kom moster Cami hit, vi åt middag och så fick vi för oss att jag och Millie skulle följa med henne och hämta ut ett paket från dhl terminalen i rosersberg. Haha det var galet för vi tog tåget precis så att vi hann springa dit innan de stängde. På vägen hem blev Millie lite trött och galen men sen kom vi hem lugna och glada, det var ett litet äventyr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0