nya vänner

Idag har det varit kallt men soligt. Jag och Millie har varit inne hela dagen men solen lyste in så härligt. Millie var så rolig och ville fånga skuggan! Tokfia!


Millie har två nya vänner här hemma. Två maskar som är mina gamla som hon inte har brytt sig så mycket om. Men plötsligt har hon upptäckt de och släpper de aldrig. De följer tillochmed med när hon kryper, en i varje han och så far hon iväg. Så gulligt!
Hon börjar göra saker som får mig att känna att hon verkligen är en individ som tänker till och inte bara är en liten bebis...
När hon var och gick med sin gåvagn så stannade hon till när hon såg maskarna, packade in de i vagnen och fortsatte gå. Jag blir helt tårögd när jag ser hur hon tycker om de och tänker till för att få med sig de. Åh så stor hon har blivit!


Kommentarer
Farmor

Så gulligt!!!! Ni måste hitta på namn till maskarna. Hälsa Millie att vi ses i eftermiddag då jag ska bjuda henne på fiskbullar och potatis!!!!! Vilken fest vi ska ha. Mums!

Svar: Millie längtar till ikväll när hon ska kladda ner hela ditt hem! Hon kommer nog mumsa i sig allt!!
Michelle

2013-01-15 @ 06:25:35
Farmor

Jag förstår att hon längtar, när hon kladdat färdigt ska hon gosa riktigt mycket med farfar och farbror Charlie, INNAN hon har tvättat av sig. Förstår du vad mysigt det blir, dom som båda ääääälskar fisk :)

Svar: Hahhaa ja jag ska säga att hon ska pussa de ordentligt! Sen får hon komma hem och bada :)
Michelle

2013-01-15 @ 11:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0