Nytt år!

Tänk, idag är det plötsligt år 2013, haha vad konstigt!

Jag har varit dålig på att uppdatera men vi har haft det bra.
Svansjön dansen som jag och min syster var och tittade på var skitbra! Inte mycket ballet utan streetdance som jag älskar också. Den var verkligen bra! Sen har vi inte gjort så mycket faktiskt.

Igår beslutade vi att fira nyår med min familj som vi brukar. Vi tänkte först stanna hemma bara för vi kännde att det skulle bli så synd om Millie om vi skulle väcka henne på natten för att åka hem osv. Men vi fick låna en resesäng av Lovine så vi åkte dit ändå!
Kvällen började bra. Kusinerna lekte och sedan blev det god middag. Vi sköt på Millies vilor så hon gick och la sig vid nio. Det tog lite tid att somna men hon sov jättebra sen fram till strax efter tolv... Vi vuxna spelade sällskapsspel under tiden vi väntade på tolvslaget och åt efterrätt :)
Klockan slog tolv och vi kramades och drack champagne och när vi skulle börja spela igen vaknade Millie till och från flera gånger så vi gick och la oss också. Vi höll nog på i en timme ungefär ovh Millie var helt klarvaken så vi packade ihop och åkte hem istället!
Här hemma var Millie jättetrött men plötsligt började hon skrika och ville ingenting när vi nattade henne. Så det tog ett tag att lugna ner henne, amma lite och sen somnade hon vid fyra. Och sju imorse vaknade hon :) wiee jag som sovit i tre timmar kännde mig inte så lycklig men jag var inte så trött just då så vi gick upp och lät pappa sova kvar. Kl tio la jag henne för sin sov vila och då gick jag och la mig och sov också. När hon vaknade fick jag sova kvar och då tog Linus henne, de åt lunch och gick ut till änderna.

Sen har vi bara varit hemma och lekt och myst massor. Jag gjorde en lyxig pannkaksmiddag :) som jag åt med nutella, åååh så gott! Nu ska vi se på film och äta lite choklad, sen ska jag skärpa mig som vanligt när det är nytt år och börja äta "nyttigare" får se hur det går...

Igår hos mormor och morfar:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0