Pulkaåk!

Idag bjöd Jacque över oss och eftersom pappa var hemma så var det ju inga problem att åka ut till landet ;)
Vi åkte dit och vi började med en pulkatur!

Sen lunchade vi och så lekte vi med tjejerna. Mycket stå och gå träning hihi! Lovine går några steg frammåt mot sin mamma som håller ut armarna, sötnosan!
Sen åkte vi hem och tog en eftermiddagsvila.
Vi lagade middag, nu försöker jag vänja Millie med lite hemlagad mat. Innan har hon nästan vägrat det men nu får hon burkmat till lunch och lagad middag och det går bättre. Hon äter inte lika mycket, det är som om hon tröttnar på det efter ett tag och börjar bara spotta ut. Men hon får ändå i sig lite och verkar nöjd. Idag gjorde vi hemmagjorda köttbullar i tomatsås med makaroner.

Sen gick vi en sväng ner för att köpa mjölk.

Nu har jag och linus nyss sett färdigt en Michael Jackson dokumentär och igen inser jag hur mycket jag älskar hans musik och vilket geni han var! Helt otroligt! Bara längtar till imorgon på morgone när jag ska sätta på en skiva och dansa och sjunga lite :D
Sov gott!

Juste nu tittar en femte tand fram!!


Kommentarer
mormor

Qué linda se ve mi porotita hermosa.

2013-01-19 @ 13:33:34
mormor.

Lindo el paisaje, pero hoy sábado no les recomiendo salir ya que es demasdiado el frio que hace. -21¤. Besitos.

2013-01-19 @ 13:36:30
Nadia

Mysigt. Besitos...

2013-01-25 @ 08:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0