Sitter på tåget

Just nu sitter jag på tåget och har inte så mycket att göra så jag passar på att blogga :)

Idag har jag varit hemma och städat lite medans Millie gick upp med pappa till farmor. Linus bytte lampor på bilen och Millie var med farmor där hon hade mumsat i sig nyponsoppa.
Jag damsög hemma och började rensa ut garderoben då vi ska göra oss av med den. Men jag har såååå svårt att slänga iväg kläder. Jag har kläder som säkert är sju år gamla och inte använder men jag har verkligen svårt att kasta. Jag hann bara med två lådor och har ändå slängt en liten påse och fyllt en större som jag tänkte skänka till någon organisation.

På eftermiddagen gick vi tre till Coop och handlade bröd innan jag åkte iväg. Nu är jag alltså på väg in till stan och ska möta upp mina bröder och gå på pub :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0