Hejdå Sigge

Idag har vi varit ute och flängt lite. Vi gick till glasinsamlingen för att lämna tre kassar med tomma barnmatsburkar som har samlats här! Sen gick vi till biblioteket för jag ville låna en bok, då passade pappa och Millie på att fika medans jag fixade kort och allt sånt.
Sen gick vi vidare till centrum och letade efter en baddräkt till mig för vi vill åka och bada med Millie någon dag och jag har ingen större lust att visa mig i bikini så baddräkt känns lite mer täckande :)
Sen gick bi till "schneiders pizzeria" och köpte med oss sallad hem.

På kvällen åkte pappa iväg på tråkiga ärenden med farmor. De åkte iväg med Sigge för att han skulle avlivas då han var så gammal och sjuk. Sigge var farmor och farfars (pappas och farbror charlies också) som har levt med de i över tio år. Det var tråkigt men vi är glada att han har levt ett långt och friskt liv i övrigt och att även Millie fick lära känna honom och busa med honom.

Så på kvällen har vi kramats och lekt mycket. Den vilda bebin har lärt sig att klättra upp för soffan och tvbänken helt själv, vet inte hur man ska våga springa iväg till ett annat rum lite snabbt nu när hon klättrar.


Kommentarer
Farfar

Ja i dag är det sorg R.I.P Sigge

Svar: Jag förstår att ni sörjer :(
Michelle

2013-01-02 @ 21:42:00
Farmor

Vild-Millie!!!!!!

2013-01-03 @ 10:35:57
mormor

Qué loquita esta niñita y loquita la mamá que la deja! Besitos.

2013-01-07 @ 20:49:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0