Vapiano

Idag har vi lekt med Jacqueline och Lovine!! Vi har verkligen saknat de för det var jättelängesen sist vi sågs, så det var supermysigt! Tjejerna är så tokiga för de ska ha precis samma sak som den andra redan håller i så det blir mycket slit och bråk :)

Sen på kvällen gick Millie med pappa hem till farmor och farfar och farbror och åt middag. Jag själv tog mig ett bad och åkte sen till stan där jag, Camilla, Josse och Per åt italienskt på Vapiano. God mat och massa snack. Mycket trevligt!

Under tiden skickade Linus bilder till mig på Millie, titta vad tokiga de har varit med henne ikväll!


Kommentarer
JJacqueline

Haha men då!!!!! Haha så roligt!!!

2013-01-09 @ 21:50:21
Farmor

Ja, hon blev "Brill-Millie" för en stund :)Vi hade kul!!!

2013-01-10 @ 05:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0