en bit av hjärtat saknas

Åter igen saknas det en liten bit av mitt hjärta. Igår var vi och lämnade mamma/mormorKaren på arlanda och fortfarande sitter hon på planet och väntar på att landa i Chile.
Jag kan inte med ord beskriva hur det känns. Dessa två veckor har varit underbara och jag är så lycklig över att få haft de. Men att behöva säga hejdå till en av personerna man älskar så oändligt är det smärtsammaste som finns.
Men tyvärr är det något jag och min familj lärt oss leva med. Att ha älskad familj på en annan kontinent och alltid undra när nästa gång kommer då man får kramas hårt igen.

Trots all sorg jag känner just nu är jag så glad och tacksam. Vi har haft det underbart på alla sätt och vis. Jag är så glad över att Millie har fått njuta fullt ut av sin mormor och det värmer i hjärtat av att se hur mycket hon älskar henne.




Kommentarer
Helena

Vilka fina bilder!!! Till nästa gång ni ses igen så har du en massa fina bilder att visa Millie och när ni pratar om er familj i Chile så hjälper du henne att minnas, även om hon kommer att bli blyg varje gång. Kramis <3

2013-07-14 @ 15:50:21
Cory

Tesorito mio, si de algo te sirve que yo esté cerca, a pesar del trabajo, llámame y dime si quieres que yo vaya a tu lado.Te quiero tanto hijita que me desgarra el alma verte sufrir y no estar a tu lado para abrazarte y repetirte mil veces que eres la niña mas linda, tierna y buena del universo. Doy gracias a la vida por tenerte a mi lado. Te mando miles de besitos hijita adorada.

Svar: Gracias mami, ven a vernos cuando puedas. Te quiero mucho, mucho
Michelle

2013-07-15 @ 22:00:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0