Full rulle

Som ni kanske förstår så är det full rulle hela dagarna. Vi spenderar hela dagarna tillsammans, jag, Millie, min syster och min mammaKaren. Vi åker runt, stan, har picknick, njuter och äter haha ja, roligt har vi!
Jag har fortfarande varit superdålig på att ta bilder men jag lägger upp några söta här på lite av det vi gjort.
Juste vi såg en huggorm för första gången här om dagan! Häftigt!

Idag var vi i stan hela dagen.
Först hälsade vi på hos mormor och morfars jobb borta i Liljeholmen sen vidare till skärholmen innan vi kom hem till Millies läggdags.
Stackarn var jättetrött men satt så fint på tåget och lyssnade på musik :)
Varje kväll avslutar vi med att titta på film sen är jag så trött att jag nästan inte ens orkar gå att lägga mig i sängen! Haha.

Imorgon ska vi åka på liten kryssning :) men utan Millie och Linus :( Det blir ändå kul, jag, Cami, mammaKaren, mammaCory, pappa, syster Vali med familj. Det blir bra för Millie och pappa att ha lite egen mystid :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0