gnällis

I torsdags var jag och Millie hemma hos kusinetna Fernando och Isabelle och lekte, vi åt lunch och sen gick vi ut så Millie kunde sova i vagnen och de andra lekte i lekparken. Det var jättevarmt och skönt. Millie sov gott i skuggan men hon vaknade jättevarm. Hon satt lugn och glad i vagnen men när vi kom hem började hon gnälla och gnälla. Hon ville inte äta mellanmål och sen höll hon på att somna i min famn. Hon hade fått feber :(
När pappa kom hem åt vi middag (millie åt inte så mycket, men frukt, vatten och mjölk ville hon ha)
Sen kom farmor hit med en present, mjuka leksaksfika :)
Vi gick till centrum för vi behövde handla lite och Millie fick en piggelin som hon slukade i sig!
Den gick vi hem och sov, Millie somnade nästan en timme tidigare än vanligt vid kvart över sju, hon vaknade fem då jag la över henne i vår säng och så sov vi vidare till kvart i åtta!!

När hon vaknade igår hade hon ingen feber. Vi spenderade dagen hemma, hon var ganska glad men blev snabbt trött, så vid lunch åt hon inte mycket och sen somnade hon supetsnabbt och sov i mer än 2,5 timme!
När hon vaknade från vilan var hon jäääättegnällig igen! Inte varm men så fort hon stog upp eller ville gå så började hon gråta, så jag fick för mig att hon hade ont i nån fot eller ben för när vi satt så gnällde hon inget...
Jag gjorde en god fruktsmoothie till oss som mellanmål, Millie drack ett stort glas och en smörgås! Sen när hon ville gå så börjadr hon gnälla igen. Men när pappa strax efter kom hem så sprang hon till honom och så kundr hon gå utan problem och slutade med gnället.. haha.

Vi åkte till eurostop och åt, Millie åt inget, men satt glatt och sög på en citron :)

Sen hittade vi ett par söta sandaler för 120kr och regnkläder till Millie som hon behöver till förskolan :) billiga också på stadium outlet!
Shoppingtjejen

Hon blev jättetrött på kvällen igen och somnade snabbt men vanlig tid.
Idag än så länge har hon varit sitt vanliga jag.
Så jag vet inte vad det var med henne. Man gissar som vanligt, ont i fot, ben, växtvärk, tänder eller så hade hon feber plötsligt en eftermiddag och så blev det bra!

Ikväll ska jag och Linus på lite grillfest med några vänner och Millie ska få sova över hos farmor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0