kvällsbad

Idag efter frukosten och lite lek åkte jag och Millie ut med cykeln. Jag hann bara upp för backen längst väsbyvägen och orkade inte mer! Puuh vad jobbigt! Vi satte oss på en lekpark och åt lite russin och lekte. Sen cyklade vi hem till farmor för att säga hej men vi blev kvar där ett tag innan vi cyklade hem och åt lunch och sov vila.

Millie har ju varit stenhård i magen hela veckan. Vid ett tillfälle grät hon och skakade i hela kroppen för att hon inte fick ut bajset. Så hon har fått massor med katrinplommonpuré och idag verkar det ha släppt. Hon har bajsat sju gånger!! Små harpluttar men mjukare och mjukare så nu mår hon nog bättre i magen.
Hon har även varit lite gladare. Bryter fortfarande ihop när det inte går som hon vill eller när hon inte får nåt som hon vill ha men inte för ingenting oprovocerat. Men hon har verkligen blivit så dramatisk!!

Pappa kom hem lite tidigare, vi lagade och åt middag och sen åkte vi till en mysig liten strand som ligger i sollentuna och kvällsbadade lite :)


Kommentarer
mamma/mormor Karen

Hola!
que rico leer sobre todas las cosas que han pasado estos días.
Que bueno que Mllie está mejor de su guatita, ya imagino lo incómoda que estaba.
jajajja y me reí mucho con el intento de llegar a la playa con Roberto y los niños, aventuras que luego se pueden contar :P
y ese futboll golf, es como un golf gigante pero se juega con pie??? no lo conocía, jijijijiji, que raro... no se si es así, me lo imagino y debe ser entretenido...
Te mando un besito y a mi pequeña Millie también, y obviamente al papá ... muchos besitos, los quiero!

Svar: Hola! Si ya esta mucho mas tranquila la gorda :)Si el fotbollsgolf es como un golf pero se juega a pie con pelota de futbol. Ea bien entrete! Hahah si la aventura mas crazy que nos toco! To igial me cagaba de risa!!
Besitos, love you
Michelle

2013-07-26 @ 03:29:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0