Lovine!

Igår var jag och Millie bara hemma och här ute och lekte.
Jag började fixa iordning en förskolepåse med extrakläder hon ska ha, märkte med hennes namn osv. Känns ju helt konstigt och overkligt att hon ska börja förskolan om två veckor!!

På kvällen åkte jag och provade på en fransförlängning för första gången. Det känns jätteovant och lite väl långt. Så om jag gör igen så ska jag göra lite kortare. Men känns ändå kul för det är ju finare än mina vanliga fransar som bara hänger rakt ut.

Idag har vi lekt med våra vänner Jacque&Lovine! Eftetsom de varit bortresta så var det längesen.
De kom hit och lekte, vi åt lunch och sen var det sovdags för tjejerna. Då åkte Jacque till sitt nya jobb där hon har lite introduktion så Lovi fick stanna här med mig och Millie. Det gick jättebra!
Vi drack god smoothie och tittade på teletubbies :)

Sen kom Jacque tillbaka hit, Linus kom hem och så kom Micke (Lovis pappa) hit. Vi gjorde en god lasange som vi mumsade upp :)
Tjejerna badade lite innan vännerna åkte hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0