Måndag

Om tre veckor börjar jag jobba! Läskigt!!

Jag och Linus hade mycket mysigt i lördags med trevliga vänner. Vi grillade gott, drack gott, spelade spel och kubb och hade kul!
Millie hade haft det bra hos farmor och farfar också. När vi häntade henne var hon ute och blev så glad när hon såg oss.
Hon har blivit så stor insåg jag :)

Igår kom mormor, morfar, Roberto, Fernando och Isabelle hit och lekte en stund. När de gick kom Cami och umgicks med oss. Vi åt god middag och sen tittade vi på film på kvällen och hon sov över.

Millie har fortsatt att vara super gnällig till och från. Ibland blir jag tokig på henne. Hon får hysteriska anfall och lägger sig ner och skriker och gråter, helt galen. För allt och inget! Usch det är riktigt jobbigt.

Idag var vi hemma här på förmiddagen, några skrikatacker och drama fick Cami uppleva. Hon sov mer än två timmar och vaknade gladare. Vi gick ut och åt jordgubbar ute på en lekpark och lekte lite innan vi gick snabbt till centrum. Där inne hann hon med två skrikanfall.
Sen efter middagen har det varit lite lugnare men plötsligt kan hon bli galen. Och sen mot läggdags blir hon jättetrött. Om jag ska vara ärlig är det tråkigt och utmattande när hon är såhär :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0