sköna dagar

Igår gick jag och Millie upp till kusinernas lekpark och lekte där med de och morbrorRoberto. Dit kom äver Jacque&Lovi och deras vän Linda.
Vi åt lunch ute i det sköna vädret och sen gick vi till en annan lekpark i närheten.

När Millie sov i vagnen låg jag på en filt och hade det mysigt i solen :)
När hon vaknade följde vi med kusinerna hem. Jag blir så glad när de tre kan leka själva nu utan att jag behöver vara där och "passa" de leker jättefint ihop och när Millie tröttnar tar hon en vagn och springer runt lite för sig själv :)
Hon hittade en docka som hon blev förälskad i, pussade den och kramade.

Sen hämtade pappa upp oss och så åkte vi till stinsen där vi åt middag och pappa klippte sig. Millie råkade även springa in i ett glasfönster med huvudet så hon studsade ner i golvet så hon fick en bula på pannan.

På kvällen åkte jag hem till min kusin för att säga hejdå till min morbror som reste tillbaka till Chile idag.


Idag hängde vi här hemma på förmiddagen. Vi åt lunch på golvet innan vi sprang till bussen och åkte hem till Carro, där Jacque&Lovine var.
Vi solade och tjejena lekte i sandlådan :)

När de skulle sova tog vi en promenad och handlade lite. Vi kom tillbaka hem till Carro och grillade korv.
Efter det badade nakenfisarna och lekte!

När vi lekt massor åkte vi hem till pappa och middag, efter middagen kom farmor upp och lekte lite innan de gick ut på promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0