Uppdatering

Veckan har precis börjat men jag vill verkligen inte att den ska ta slut, för på lördag åker Karen tillbaka till Chile :(
Men vi ska ta vara på de sista dagarna och njuta!

Vi har haft det så roligt tillsammans!
I fredags fick Millie stanna hemma med pappa och vi åkte på kryssning. Vi hade det jättemysigt, åt buffé tillsammans och satte oss sen på ena puben. Sen gick jag, mammaKaren och syster Cami vidare till discona och dansade till kl 4! Vi hade så kul! Sen sov vi till 10.30! Häääärligt!

på morgonen mötte vi upp alla och så åt vi lunchbuffé. Vi hann även sova en stund till innan båten landade halv fyra. Då gick vi tre hem till Cami innan vi gick till mosebacke och drack lite öl och cider :)

Det var faktiskt skönt att ha lite egen vuxentid men jag saknade Millie mycket sen på kvällen!

Igår söndag åkte vi till kairo. Jag, Millie, Cami, mormorKaren, mormorCory, morfar, moster, gammelmorbror och kusinerna Amanda och Camilo. Vi hade det mysigt med massa god picknick.

Millie var lite rädd för vattnet i början men badade ändå lite sen och tyckte det var roligt att leka med den blöta sanden och hoppa på bryggan.

På kvällen tittade vi på film och spelade pictonary :)
Idag spenderade vi förmiddagen här hemma, efter lunch åkte Karen och Cami till stan och flyttade camis saker till en ny lägenhet hon ska bo i. Millie och jag var hemma och sov middag sen har hon varit supergnällig och nästan hystergråtit ena stunden och glad nästa... konstigt. Vi gick en sväng till biblan och lämnade tillbaka några böcker.

När pappa kom hem åt vi middag och sen gick vi tillsammans med farmor till ica.
Nu sover Millie, pappa tränar och jag tittar på film ensam, kommer bli konstigt sen att vara ensam igen när jag har blivit så van att ha min mamma och syster här konstant nästan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0