Varma helgen!

Igår när jag skrivit klart inlägget försvann det, så då blev jag arg och orkade inte skriva om. Jag gör ett nytt försök :)

I fredags var jag och Millie hemma på dagen och ute och lekte lite på gården. Vilken värme det var!
Här kan Millie i princip klättra upp själv nu

När pappa kom hem åkte vi till häggvik. Där fick Millie sin första happy meal :)
Hon åt inga pommes frites men åt halva cheesburgaren och mjölken!

Sen storhandlade vi på innan vi åkte hem. Millie och pappa gick då till farmor och farfar med Millie skottkärra som pappa köpte till henne på coop :) jag gick hem och fixade iordning mig för att sen gå ut och träffa vänner. Vi åt god middag på vita hästen och sen var vi på magget tills det stängde. Jag kom hem strax efter tre och knappt två timmar senare skulle Millie upp... pappa fick upp med henne och jag sov till åtta.

Sen åkte vi till kvarnbadet med mormor och morfar, Roberto med kusinerna och storkusin Amanda. Vi åt picknicklunch och hade det så skönt i den varma solen och åskan ;)


Idag tog vi det lugnt på förmiddagen. Jag har varit sååå trött så när Millie som vila två timmat sov jag också. Men jag kände mig lika trött efter det. Vi gick ut och lekte en stund innan vi kom hem och pappa lagade en supergod middag, oxfilé med klyftpotatis. Ååh så gott det var, millie åt massor också och fick både pepparsås och beasås att doppa i :)

Sen åkte jag och tränade en skönt corepass på gymmet med Camilla.


Kommentarer
mamma/mormor Karen

bonitas fotos... las quiero taaanto....

Svar:
Michelle

2013-07-29 @ 05:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0