Bada och hoppa!

Idag vid lunchtid och efter att Millie sovit vila lagade de äntligen hissen här! Precis lagom till när Jacque&Lovine kom hit! Tjejerna fick lunch och sen åkte vi hem till Lovines faster där Lovines tre kusiner var hemma. Barnen badade tillsammans med Jacque. Millie badade i en stor pool för första gången, der tyckte hon var skitkul :)

Sen hoppade småtjejerna stuttsmatta, oj så roligt de hade, sprang, hoppade och ramlade! Sötnosar!

Vid halv fem kom pappa och hämtade oss, vi köpte med oss mixsallad från "schneiders" gott!
Sen gick vi till centrum och handlade lite till en liten fika vi ska ha för pappa som fyller år imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0