Cykeljakt

Idag har Mickan&Milo varit här. Millie har varit glad och dansat och hoppat runt här, Milo är ju alltid lugn så jag och Mickan satt också och tog det lugnt :) vi åt lite lunch och bara hängde, ut ville man inte gå i det regniga vädret :(

Millie var mycket mer intresserad av Milo denna gång, iförsig har han blivit mycket större än sist! Håller upp huvudet och skrattar massor. Millie klappade på honom och stoppade in nappen i hans mun.

Och så matade hon Musse idag

På eftermiddagen när pappa kom hem lagade vi god mat och åt. Sen tog vi en tur till cykelringen och team sportia för att spana in och testa cyklar. Men fan så dyrt det är! Ska fortsätta jaga på blocket!

När vi var i Sollentuna passade vi på att handla en naked juice bar-juice som vi skulle dela på alla tre, Millie sög i sig det mesta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0