Deg!

Imorse började Millie med att leta efter naveln :)
efter tio gick jag och Millie till öppna förskolan när hon sovit lite morgonvila. Vi lekte och kände på play-doh-lera för första gången! Det var jättekul! Hon härmade mig och rullade mellan händerna, petade ner fingrarna och drog den så det blev små bitar. Ett annat barn satt mittemot och hpn gjorde nåt med munnen så då fick Millie idén att smaka lite också.
När öppna förskolan stängde gick vi och handlade och sen gick vi till grillen här vid station och köpte en korv som vi åt vid ån. Och så lekte vi ute på gården.

Sen fick vi hem och sov, jag tokslockna igen på soffan, så skönt!
När vi vaknade skjutsade jag in mat i ugnen och medan den blev klar gick vi till biblan och sen hem och åt.
Millie fick även baka med en lera som jag hade hemma, men den var lite kladdig så jag ska göra en egen som jag alltid gör på jobbet, enkelt och giftfritt!

Sen åkte vi med farmor och handlade på Lidl, när vi var klara där så blev det lite fika hoa farmor och farfar och farbrorCharlie ute i det sköna vädret. Imorgon ska det tydligen regna igen :( man får passa på de dagarna som är fina!


Kommentarer
mormor

Mi princesita hermosa!!!!!!!!!!! ad día más rica!!!!!!!! más loquiilla!!!!!!!!!!!!

2013-06-14 @ 14:50:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0