Fjärilshuset

Igår åkte vi till fjärilshuset!
Det första vi såg var en sköldpadda och sen stora karpar. Millie tittade och vinkade :)

När vi sen fortsatte in till fjärilarna var det inte lika roligt, då ville hon mest gå i trappstegen. Jag tyckte det var spännanfe med alla gula fiskar och fjärilar som ser så vackra ut när de flyger men läskiga när de sitter för de har obehagliga "ögon" haha men det var fint.

Vi gick runt lite och tittade, Millie mest skuttade runt och sen gick vi ut i det fina vädret och åt lunch.

Vi tittade på stora fåglar som hade samlats utanför och Millie lekte på en liten bro.
Påväg mot bilen hittade hon en fågel som hon jagade runt halva ängen!

Vi åkte hem, Millie sov och sen när hon vaknade gick vi ut på gården och lekte en stund innan vi gick in och lagade middag.
Sen kom mosterCami hit.
När Millie gick och la sig så gick jag och Cami ut på byn och drack en öl och en cider :)
Gott och mysig kväll :)

Nu sover Cami här på soffan och Millie i sin säng, pappa är på gymmet. Sen ska vi åka hem till mormor och morfar på söndagslunch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0