förskolebesök

Idag var vi hemma hela förmiddagen.
Vid ett gick vi till centrum och mötte Jacque&Lovine. Vi skulle gå till gunnes gård med alla som ville tillsammans med öppna förskolan.
När vi stog ute och väntade på att vi skulle gå så kännde vi hur kallt det var, det blåste, alla var gnälliga, så vi kände att vi kunde gå dit en annan dag när det var lite skönare väder. Det blev alltså inget gunnes gård.
Jag och Millie tpg bussen snabbt upp till Ringblomman istället eftersom de hade öppet hus för alla nya familjer. Vi fick lite information och olika papper med oss hem :)
Nu börjar det kännas mer verkligt att jag och Millie ska börja förskolan/jobbet snart. Konstigt... jag har vant mig så mycket vid det liv vi lever idag.

Efter vi hälsat på alla gick vi hem. Millie sov i vagnen och jag passade på att baka lite bröd hem.
Sen kom pappa hem, vi åt lite, och senare kom äver mormor och morfar hit och fikade lite.
Millie hittade mormors halsband som hon tyckte var så fint. Haha hon såg så tokig ut! Och med väskan, men hon såg så stolt ut. Hahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0