Hästar

Millie och Isabelle tittar när Fernando spelar på iPhone igår :)

Idag har vi äntligen träffat våra kära vänner Jacque&Lovine efter att de var sjuka förra veckan. Vi lekte ute på gården lite, här hemma och åt. Sen sov Millie och när hon vaknade gjorde vi lite smoothie till mellanmål :)

När pappa kom hem gick vi och handlade till tacomiddagen!

Efter vi ätit och var mätta gick vi ut och tittade om vi kunde hitta hästarna idag, och vi såg tre hästar!

På vägen hem stannade vi och luktade på blommorna och lekte vid hasselskolans lekpark



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0